Magnetröntgen

Magnetkamera kan användas för att ta bilder av nästan alla organ i kroppen, även tredimensionellt. Tekniken används för att upptäcka en rad sjukdomar och tillstånd.

Men för mig var det att titta hur min rygg ser ut! Tänk att jag har gjort det här förut men denna gången så fick jag nästan lite panik!
Jag fick verkligen försöka att andas och fick faktiskt lite svettningar och under dom 35 minuterna jag var inne i tunneln låg jag hela tiden och tänkte att nu får jag panik!
Det var en jätte läskig upplevelse men jag tyckte att tunneln var så jäkla trång så det kändes som om jag inte fick plats!

Men nu är det gjort och det är bara att vänta på svaret!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, det är otroligt med denna magnetkamera och det är nog bra att den finns.

Vilkent uppfinning.

Men kan tänka mig att det var lite läskigt att vara inne i tunneln,

och man kan säkert lätt gripas av panik.

Skänt att det gick bra i alla fall och hoppas svaret som kommer kan göra att du får hjälp mot din rygg.

Kram

2009-05-12 @ 13:51:51
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0