Tävlingen

Glöm inte att vara med i min utlottning att jätte fina sländor!

Kommentarer
Postat av: Synne.

Hej igen du :D

Ser du varit på turne igen hahahaha....

Jag blir glad när jag ser du gillar mina bilder. Men om du vill kan jag maila dig orginalbilderna istället. De som inte är förminskade och vattenmärkta. Säg bara till.



Tack så allra ödmjukast för den fina gåvan jag fick i posten av dig och Angelica. Jag gillade kom-i-håg nypan. Men boken älskar jag....

Det är så kul med sådana överraskningar i posten ska jag säga.

Undrar vaför jag gjort mig förtjänt av de...

Det är härligt med sådana goa bloggvänner som dig.



Nu får ni ha den allra bästa av fredagar.

Hälsa alla så gott.

Storkramen Synne.

2009-05-22 @ 11:25:31
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0