Pause

Oj vilken blogg pause jag har haft! Men som jag skrev förut så händer det en massa just nu så jag har verkligen inte haft någon lust!

Jag har försökt att läsa igenom mina favorit bloggar men inte riktigt kommit i kapp ännu!

Men saknar verkligen Synne.Inger-Marissa och inte minst Anette! Kramar till er för alla goa och uppmuntrande kommentare!

Nu vet jag att det finns ganska unga tjejor i Bålsta som läser min bloog och då kunde det vara bra att komma med lite info ang Vattepipor som 12-? unga tjejor och killar röker här i Bålsta och berätta hur farligt det är!



Min vännina jobbar på KS och där dom har en massa patienter som kommer in med lugncancer,
Och förut för något år sedan så frågade Läkaren på första besöket hur mycket och hur
mycket patienten har rökt vanliga cigaretter!!!

Men nu har dom börjat frågat också hur mycket man röker vattenpipa?
Och det bevisar att det är faktiskt lika farligt att röka vattenpipa
även ifall du inte andvänder nikotin tobak,men det som ni röker smakämnens tobak!Finns det faktiskt
en liten mängd nikotin!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0