Tur....

Eller inte! För ca två månader sedan så var vi och handlade på ÖB i Enköping,då hade dom en tävling om det längsta kvittot skulle vinna en summa pengar!

Vi mätte kvittot och det var långt,hur långt det var kom jag inte i håg? Men sen har jag helt glömt bort tävlingen tills i dag när dom rinde och sa att vi hade vunnit!!!
2200kr!!! Oj precis det vi behövde!!

Men lyckan varade inte speciellt länge för jag har inte kvittot kvar!!!!! Och då kan vi inte bevisa att kvittot var så långt som vi skrev på lottsedeln!!!
Våran vanliga tur eller otur!!Fy fasiken för att vara så jäk..... slarvig! Men inte trodde jag att vi skulle vinna så jag tänkte aldrig på att spara kvittot!!!!


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Grattis till vinsten då, men synd om er för att ni inte sparade kvittot hihi.

Men de måste väl ha någon form för kontroll, för hur vet dom annars att det var just ni som vann?

Klems.

2010-04-28 @ 23:24:10
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0