Presenter

Jag måste ju ha varit jätte snäll i år! För jag fick så mycket fina och bra julklappar! Roligaste var att dagen innan så var vi inne på Kicks och jag såg asken med Clean parfymerna som jag har velat köpt ganska länge.
Jag sa till Angelica att den skall jag köpa när jag får pengar!Och sen så pratade jag om en mjölkskummare som skummar och värmer mjölken och den har jag velat ha jätte länge också,och detta pratade vi om dagen innan jul! Och på självaste julafton så fick jag utav Angelica både Clean parfymerna och mjölkskummaren!!

Förstå hur glad jag blev!!! Men sen fick jag utav mina andra barn jättefina saker som en massa bra saker ifrån ikea,ett jättefint album utav Alex och Jossan där dom hade satt in en hel del utav mina gamla kort!Det gjorde mig så otroligt glad.

Rosa skärbräder,ljus i från voluspa som luktar gudomligt gott,jättefin kork till att sätta på ett halv druken vinflaska,en jätte söt ängel,kanna,jättefina porslinfigurer ja jag kan nog inte räkna upp allt,men så duktiga,och fantasi fulla,underbara barn har jag!!!

Jag är lycklig lottad!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0