Buzzador

För några dagar sedan nu så fick jag ett erbjudande om att vara med i en ny kampanj; Dove VisibleCare och även idag kom ett nytt mail med erbjudande om en kampanj: L’Oréal Youth Code (det känns som något jag kan behöva – stoppa hudens åldrande, perfekt!!) Har tackat Ja till båda kampanjerna och håller nu tummarna stenhårt att jag kommer med!

 




Vill du också få vara med bland de första att prova nya produkter på marknaden? Då tycker jag att du också ska bli medlem på Buzzador – inte krångligt alls, man får hem och provar produkter, låter vännerna prova och berätta vad de tycker och så rapporterar man sedan till Buzzador om vad man tyckte om produkten/tjänsten – smidigt och jättekul! Man kan alltid tacka nej till kampanjer om det är något man inte tycker passar en själv – så det finns inga ”tvång”.

Vill du registrera dig som Buzzador så följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig!




Inbjudan från Millan Siden
Hej
Jag har registrerat mig som Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är thrudel) https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=thrudel :

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:http://www.buzzador.com?refstr=thrudel&lang=SE
Hälsningar

thrudel alias Millan


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Jag är en buzzador med. Men det verkar som ni får flera erbjudanden i Sverige än här...

Får gå in och kolla min sida.

Kramen.

2010-02-10 @ 05:41:49
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0