Oj

Tänk vilken jäkla dålig bloggare jag är?Har verkligen inte haft ork för att vara inne på datorn överhuvudtaget!

Händer en massa saker i vårat hem nästan hela tiden tycker jag! Men vi är ju sex personer så det kanske inte är så konstigt!
Vad skönt det skall bli när alla mina barn har vuxit upp,så slipper man tonårsperioden.
Jag kommer inte i håg att jag var stökig,eller stöddig,? Jag tror faktiskt att jag inte skulle vågat mot mina föräldrar?
Jag blev den trotsiga tjejen vid 30års åldern i stället!!!!


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Jag var nog inte så snäll när jag var tonåring tror jag. Men det vara bara några gånger hihi....



Millan, man bloggar när man vill, när man har tid, om vad man vill och hur man vill.

Så är det...

Kramen.

2010-02-10 @ 05:43:36
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0