Arbetsförmedlingen

Vad har hänt i Fredags? Jo jag har varit på arbetsförmedlingen på enskilt samtal! En månad försent,träffade ialla fall en trevlig tjej som vill ha lite papper och mina läkarintyg.
Sen sa hon att dom inte visste vad som kunde hjälpa mig med? Jag behövde inte ens komma dit för att  få mitt aktivitetsstöds papper påskrivit utan kunde skicka papperert till henne!

Varför skall jag gå där i tre månader?men inte behöva komma dit överhuvudtaget?Fattar faktiskt ingetting?

Annars så har det varit soffläge för mig hela eftermiddagen och det är pga värk! Tråkigt tycker jag!

Men vi får sällskap i kväll till Melodifestivalen,så nu skall vi iväg till Willys för att inhandla någon mat som vi kan bjuda på!

Frågan är bara vad?



Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Såg att du var med och tävlade hos Cheeky om en canvas-tavla från Önskefoto, tänkte bara tipsa om att nu finns samma möjlighet hos mig - så kika gärna in och delta om du vill. :-) Ha en fortsatt fin lördagskväll! Hälsningar Carolina

2010-02-06 @ 17:47:38
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Synnöve

Ibland kan man undra vad de tänker på A-F.

Men det är ju bra att du slipper gå dit då.



Vad blev det för god mat?

Här åt vi biff och hasselbackspotatis med kronärtskockor bakade i ugn med hallonbalsamaikovinäger.



Det var gott det ska jag säga.

Med ett gott rödvin till.



Ha nu en knall lördagskväll hos er.

Kramen Synnöve.

2010-02-06 @ 19:31:25
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0