Vinter

Här där vi bor har det kommit en massa snö dom senaste dagarna! Ca en halv meter! Jag skulle gå med hundarna i skogen tänkte jag!! Men smart skalle,det fanns inte någon som hade gått och jag plumsade i den djupa snön och inte nog med det! Jag ramlar i snön och blir liggande ett tag och börjar tänka vad fasiken håller jag på med??? Och sen har Athena en tröja på sig som hon på något sätt klivit ur!! Tröjan borta????

Då får jag gå tillbaka och leta efter den!! Ännu mer pulsande i snön!! Athena hade det nog ganska jobbigt för hon verkligen försvann och studsade upp och ner precis som hon hade små fjädrar på fötterna!

Skönt när man kom in i värmen med öppna spisens värme!






Kommentarer
Postat av: Synnöve

Tycker jag ser dig och hundarna ute i skogen.

Lite skoj att läsa. Hittade du tröjan?

Här går man i djup snö med. Har kommit ca 50 cm nysnö igen....

Skotta, skotta och åter skotta.

Det faller på mig nu, för maken är på jobb....

Klems.

2010-02-03 @ 14:56:21
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0