Festar

Oj vilket festande det blev igår på lite olika ställen,Angelica och Daniel var på fest på Söder i sthlm hemma oss Josefin,där dom åt gott och drack nog lite för mycket tror jag,Alida var oss sin söta Cissi och hade haft jättetrevlig.
Alex var på Götakällare med sina kill kompisar och hade haft det jättekul,Amanda hon hade nog inte varit med om en värre nyår någonsin,mer kan jag inte berätta om det men tråkigt tycker jag!

Jag och Thomas var bjudna på en fest med ca 50personer brevid Grönalund fast nere vid vattnet och jag kan lova vad fint det var och sen hade vi jätte trevligt med en massa trevliga personer och jättegod mat!
Det var länge sedan det var så kul att vara på fest!

men idag är hela familjen extremt sega och hänger i soffan och tittar på Harry potter,sen har det blivit Hamburgare idag som kompliment till den fina goda maten som vi åt igår!

Hoppas att ni har haft ett riktigt härligt nyårs firande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0