Kul

Hemma i min kära soffa igen! Var ute och lyssnade på ett jätte bra coverband som heter Hoffmans Cirkus och vilken fart det var på folk,kul.
Tänk att man känner sig novis på utelivet,visste knappt vad en öl kostade?

Men det var trevligt sällskap och sen fick man lite motion på köpet!men gud vad stel man är ser säkert ut som en 80åring i rörelserna!

Men jag har varit duktig idag med tanke på att jag inte kom i säng förren halv 5 för jag har städat hela huset och känner mig såååå duktig!



Kommentarer
Postat av: Synne

Skönt att svinga sina lurviga kan jag tro.

Här ska jag försöka svinga runt med snabeldraken. Bara vi får upp lite värme innan. Måste slå av de extra elementen vi har på. Annars går säkringarna, plopp.....

Kramen i vinterkylan.... 19 minus och det stiger....

Synnöve.

2010-01-07 @ 11:13:22
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0