Låda

Jag hittade igår en blogg som hade köpt en jättefin låda,hon hade den till sina olika band! Jag har så sjukt mycket band som ligger i högar!
Tyckte att lådan som hon hade köpt (kommer inte ihåg vilken blogg,tyvärr) var snygg och praktisk,men tyvärr skrev hon inte var hon hade köpt den?

Men vet ni? idag så var vi och handlade och vid Willys så finns det en ganska stor affär som heter Karlsson och dom säljer iprincip allt mellan himmel och jord!

Där låg lådan!!! Lådan som jag hittade på en blogg sålde dom,förstå vad glad jag blev?

Ca 100kr kostade den,billig vet jag inte men den kommer verkligen till nytta!!



Jag har redan fyllt den med en massa olika band!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0