Oj

Vilken service synsam i Bålsta har! Jag har haft eller med rätta har något i mitt öga som började för ca 1månad sedan,jag har tittat och kan inte hitta om det finns något där!Men ögat är svullet och nu har det börjat trycka så jag får ont i mitt huvud,men tror ni att vårdcentralen ger någon tid? Nä dom hade planeringsdag i dag.

Så Thomas tyckte att vi skulle gå ner till synsam så dom fick  kolla,så vi gick ner dit och dom tittade på ögat och inte kunnde hitta något!!! Men tänk att dom var så gulliga att  dom såg till att skriva en remiss till akademiska ögon.
Men vet ni vad? Nu har Kent på Synsam ringt till ögon och ordnat en tid till mig på ögon i morgon kl 14.oo!

Det kallar jag service!!!


Tack Synsam!!!


Kommentarer
Postat av: Synne

Ja det kallar jag service. Hoppas du får hjälp med ögat. För synen är värdefull.

Jag har problem själv så jag håller tummarna för att det inte är nått allvarligt.

Kramen och hälsa resten.

Synnöve.

2010-01-15 @ 09:54:56
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0