Så fin

Gick med Angelica en bit för hon skall göra sitt matteprov som hon tyvärr inte klarade förra gången,så jag tog doggsen med in i skogen och vi gick promenad sen hem och satt mig ner i soffan vid datan!
Efter en stund kanske ca 20 minuter så kommer Athena och ställer sig på mig och pussar på mig,hon kan göra det ifall hon vill ha något!
Så jag reste mig och sa att hon skulle visa vad hon ville!då springer hon till ytterdörren och jag trodde hon ville gå ut och jag öppnar dörren!!!! Och vem står där?????

Jo min lilla Freja som jag hade glömt ute!!! Tänk att Athena är så klok att hon ville få min uppmärksamhet så jag skulle öppna till Freja!
Freja tyvärr skäller inte så har man glömt henne ute så talar hon inte om det!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0