Storhandling

Storhandling har det varit på vårat schema idag! Måste ju passa på nu när Thomas är hemma och Angelica är ledig så jag får lite bärhjälp!

Men vi handlade en överfull kundvagn men nästan ingen mat!!! Jag menar nästan inget kött utan hela vagnen var basvaror!!
Jag tror att det har funnit en hel del råttor här för det fanns nästan inget utav konserver kvar!!! Socker,mjöl och allt annat tråkigt!!!! För visst är det roligare att kunna handla några goda biffar???

Vi får se hur många dagar maten får finnas kvar här hemma?Jag kanske får lov att alla personer som kommer hit och skall övernatta skall få betala en tia för att äta middag och lunch????

Nej jag skojar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0