Tillbaka!

Nu har jag precis kommit hem ifrån ett besök på akuten i Enköping!! Det började för tre dagar sedan med att Thomas hade ont i magen och pruttade som bara den,magen var som en spärr ballong! Dag 2 blev det lite besök på toan och fortfarande ont i magen,och idag kom han hem i från jobbet och hade jätteont i magen,sen kom febern och vi ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte att vi skulle åka in till akuten!!

Sagt och gjort så följde jag med honom dit och dom tog blodprover och Thomas blev sämre med en ganska hög feber och ännu mera värk i magen, och sen så fick vi vänta,vänta,vänta och ännu mera vänta tillslut så fick jag lov att ringa Jocke och Amanda som fick åka till Enköping för att hämta mig ifall Thomas blev inlagd?

Och precis som jag kom in genom dörren så ringde han och då hade han fått träffa en läkare som klämde och kände på magen och proverna som dom hade tagit tidigare var inte riktigt ok!!!
Så han skulle bli kvar inatt för dom trodde ev att det kunde vara blindtarmen!!!!

Så nu får jag sova själv och vänta på att han hör av sig!!!
Snyft stackars Thomas!!


Kommentarer
Postat av: Synne

Hoppas det är bra med Tomas????

Kramen till er båda.

2010-01-20 @ 07:39:25
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0