Dåligt Millan

Fy fasiken vilken dålig bloggare jag är...... Men här händer det inget alls som är så märkvärdigt att behöva skriva om!
Som vanligt så är jag irreterad på a-kassan eller försäkringskassan är det väll som jag skall vara sur på!Har inte fått några pengar sen den 15Maj och nu är det Juli,det är ju inte klokt alls,vet inte hur många tusen vi är skyldiga Angelica som har fått betala maten dom senaste månaderna?????

Sjukt tycker jag!

Men i morgon Lördag skall vi bege oss till Grisslehamn för att stå på loppis tillsammans nästan hela familjen! Ja även Thomas har jag tvingat med!
Vi skall stå tillsammans med våra vänner och sen gå ut och äta tillsammans!

Men såg att det skulle bli varmt som sjutton i morgon!Så vi har packat ner en massa dricka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0