Regn

Vilken tur vi har haft det med vädret!Ialla fall är jag glad för att fått så många dagar med sol och värme,vi kommer vara hemma i sommar ,för att åka utomlands till hösten för att fira min kära make! Kanske skall hålla hemligt på bloggen hur mycket han fyller?Men jämt årtal i alla fall.....

Tyvärr så har jag hållt på med städning på nederplanet för att det var så sjukt skitigt där nere!sen har jag proppat in allt som skall in i mitt nya pysselrum.
Det blir såååå fint ni får se när jag har tagit kort på rummet och plockat iordning med allt (nästa skräp) som ligger i påsar och korgar.

Regn ja...var ute och vattnade vid 22.00 och helt plöstligt så kom det några få droppar med regn! Så det var väll bara att fortsätta med vattningen!
Kanske inte skall säga detta?Jag vet att Thomas hatar det!Men jag säger det ialla fall tror jag? Jag vill ha lite mera regn!!!
Kanske skall ta och dansa en naken regn dans?
Nä det var nog ingen som uppskattade det!!!

sol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0