Sova!

Nu skall jag släcka alla mina ljus som faktiskt är i från Partylite och som lujtar ljuvligt!Älskar ljus även på sommaren,och deras ljus är så gudomligt härliga,lukten och att dom håller mycket längre än vanliga ljus.
Tyvärr så får man vara lite snål för dom är ganska dyra!

Men får man en chans att komma på ett party så gå dit,om inte bara för att få chansen att lukta!
Här kommer det några dofter,visst låter det underbart?tänk då hur dom luktar....

Doft

Bananblad

Bananblad

Tropiska drömmar. I denna exotiska doft har vi blandat bananblad med tropiska frukter och blommiga dofttoner. På detta sätt har vi kunnat fånga den bekymmerlösa stämningen på en Paradisö.

Blåbär & Wisteria

Blåbär & Wisteria

Nyplockade blåbär, sött blåregn och en antydan av mysk skapar en alldeles underbar doft.

Citrusblomma Citronella

Citrusblomma Citronella

Pikant och överraskande Citronellaolja från väldoftande asiatiska gräs tillsammans med den pikanta aromen hos citrusblommor. En fantastisk doft till utefesten.

Vid havet

Vid havet

En bit av sommaren. Den friska, upplivande doften av oceanens dyningar och den saltmättade havsbrisen.

På landet

På landet

Känslan av en sommaräng – ljuvliga blommor, gröna blad och subtila träiga dofttoner.

Örike

Örike

En lätt blandning av jasmin och en gnutta citrus fångar känslan av den salta brisen på en tropisk semesterö.

Havsvindar

Havsvindar

En fräsch, fläktande blandning av bär och gröna blad som balanseras av naturliga, träiga dofttoner som tar dig tillbaka till lediga, soldränkta dagar.



Denna snigel fick jag när jag hade ett party för några veckor sedan

Nyhet! Snigel votivljushållare


Nu var det inte meningen att göra reklam för Partylite!Men jag halkade in på den banan bara!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Man får så mycket för pengarna så det är ett missbruk jag gärna tillåter mej. Sommar som vinter

2010-08-23 @ 15:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0