?????

Har ingen lust med bloggen och det beror på många olika orsaker!! Försöker ialla fall följa mina favvo bloggar men i bland känner jag att jag inte riktigt hinner med!!
Det har inte hänt speciellt mycket mer en det vardagssakerna som man skall hinna med,Alida och Amanda har tatuerat sig! Ett A på handleden.Alex skall också göra ett lika dant som ett syskon tatuering!
Amanda har fyllt 19år den 3juni och sen tar hon studenten på fredag den 11 Juni.

Så vi har idag varit i Kista och köpt Examen presenter,och det är inte lätt kan jag säga! Vill att hon skall få något som hon kan ha som minne! Och då är inte Amanda speciellt lätt! Men nu har vi hittat lite saker som jag tror att hon blir glad för!
Vi var och beställde smörgåstårta och rosbiff,kycklingklubbor och potatissallad på Ica idag och som vanligt är vi ute i sista sekunden.
Skylten är nog också klar!Vi hittade ett helt underbart kort på henne så skylten kommer vara gudomligt gullig.

Sen på Torsdag så skall jag och Angelica göra efterrätter,Jordgubbstårtor och pannacotta!Vin och cider måste inhandlas.....pust skönt att det är fyra år kvar till Alida tar studenten!

 


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Ingen fara. Du bloggar när, om och vad du vill, NÄR du vill. Har sagt det förut hihi.



Härlgt med studenter. Snälla ta bilder och visa.

Blir sugen på eran tårta med.

Ska nog sjutton göra en smörgåstårta när styvsonen är här...



Nu ska jag i alla fall ordna frukost.

Ha det bäst min vän.

Du vet vart jag finns.

Kramen Synnöve.

2010-06-08 @ 08:00:41
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0