Ung

Jag har en undran?Hur sjutton skall våra ungdommar kunna flytta hemifrån?Dom får ingen lgh ifrån bostadsförmedlingen och dom kan knappt få en andra hands lgh och dom får inget lån på banken? Även om dom har fast arbete sedan två år tillbaka och har en normal årsinkomst!

Vi har varit på Swedbank för Alex har hittat en liten söt lgh som inte var så dyr och billig i hyra 1600kr men dom räknar på så konstigt sett att dom säger att det fattas ca 2500kr i månaden! Ja det är klart när dom räknar på 7 procent!!!!

Stackars ungar om dom inte har några rika föräldrar!!! Han är ju ändå 23år men han måste ju jobba ca 4år till om han skall kunna få en årsinkomst på över 300000tusen!!!!

Usch vad arg jag blev,jäklande läspande banktant med tuttarna under hakan och två centimeter tjockt brunkräm i ansiktet!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Prova att gå till en annan bank!

Jag tycker att det verkar jätteskumt att Alex inte får ta lån, speciellt om det var så låg månadshyra.

Funkar det inte om du går in som borgenär ens? :O

Jag köpte ett parhus i en BRF med månadskostnad på 5100,och det var inget problem för mig. Jag tjänar inte heller över 300 000kr i månaden!

2010-07-06 @ 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0