Dagens

Ville bara säga att jag tycker att det är kul att så många tittar in till min blogg!
Men att ca 100 personer klickar in på min blogg!men inte en enda kommentar?Varför?Jag blir jätte glad om man lämnar ett litet fotavtryck!

Med det så säger jag godnatt till bloggen,alla i min familj sover och det är jag och hundarna uppe!

Kul att så många tittar in till min blogg tycker jag!

Sen vill jag ge min vän Synne en jätte kram!!! För det är hon värd och kanske behöver en stor kram och massor av tankar just nu!!

Du är verkligen bäst!!!


Dagens tänkvärda ord!

Det är lätt att säga kloka ord.

Men svårare att leva upp till dom.



Kommentarer
Postat av: Synnöve

Du är en knupp vill jag bara säga.

Den satt som som gjuten. Hör av mig på mail.

kramen Synnöve.

2010-03-08 @ 12:34:30
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0