Kista

Thomas och jag klev upp ganska tidigt (för att vara mig) för vi skulle åka till Kista och gå på Hem och Trädgårds mässan!
Oj vad mycket fint,från blommor till kuddar det var hur mycket som helst som jag skulle verkligen vilja ha!
Men lite blomlökar och lite frön fick följa med hem! Blandannat blommande ormbunkar, och en hel del andra som jag redan har glömt namnet på!

Men det var jätte trevligt att flanera och njuta av det som bjöds! Men sen gick vi till Kista galleria för att äta lunch.
Och Åhlens fick ett besök av mig ,för jag var ute efter vitakuddar med spets, men jag hittade inget med spetsen men ett örngott med volang fick jag tag i!

Trevlig Lördag hade vi alla fall!



Lite bilder som jag tog på mässan!


Kommentarer
Postat av: marre

Jag flyttar snart till Alanya och jobbar som bartender och dansare. Hoppas du har lust att läsa om när jag jobbar och sliter i de varma dagarna och fartfyllda partynätterna :)

2010-03-14 @ 16:54:01
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0