Pyssel

Började med att jag såg i en blogg,och hon hade gjort papper rosor av kaffefilter! Hon hade hittat det på Martha Stewart hemsida!

Så fick för mig att jag skulle prova för dom som hon visade var så underbart fina!Först gick jag ner till våran blommaffär och köpte en slags tejp som man skulle andvända! Fasiken vad dyr den var! för en rulle 120kr!Sen behöver du en massa vita mellitafilter!

Gå in här om du vill titta hur man gör,jag fick mina inte alls så fina och det var lite tråkigt att klippa ut alla kronblad man skulle ha!
Men roligt var det så imorgon tänkte jag att jag fortsätter!


Dessa gjorde jag men vet inte riktigt vilken färg som jag skall andvända?




Röran som det blev av allt klippande!

Men nu är det sängen för att vara utvilad till trädgårdsmässan i Kista imorgon!

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Vackra rosor det blev. Dom håller sig längre än de jag fick av maken igår iallafall. De hänger med näbben nu i vasen...

Ska det verkligen vara så?

Ska ringa til Plantasjen i morgon och klaga.

Hoppas du får sova gott nu.

Klems.

2010-03-13 @ 05:08:59
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0