Freja

Freja är min älskade vovve som är 8år,hon är världens snällaste och goaste hund man kan tänka sig! Men ibland blir det lite jobbigt att hon tyr sig till mig så otroligt mycket att ibland kan jag tycka att det blir löjligt.
Hon och Athena min andra hund som är 2.5 år förföljer mig även om jag skall gå på toan! Antingen så sitter dom inne med mig eller står utanför dörren och kraffsar,när jag skall duscha så ligger dom och glor på mig!!

Men jag älskar dessa två sååååå mycket så det gör inget!!

Men nu på kvällen så gick jag ut för att vattna och då ställer sig Freja mellan plankorna och tittar på vad jag gör,sen när jag kom in på terassen så blev hon så glad att hela hon viftade svans,


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Så där är Erri med. Och det är inte ens vi som äger henne.

Men hon trivs hos oss. Kommer och går som hon vill när dörren är öppen.

Vaktar mig. Ordentligt ska jag säga.

Varför kom inte Freja ut förresten?



Här sitter man nu och ser dagen vakna. Hör den vakna med. Fåglarna sjunger så vackert redan nu.

Dimman lättar och det börjar ljusna över bergskammen.

En ny härlig sommar dag.

Kramen.

2010-05-22 @ 03:46:04
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0