SÄMST

Jag måste ju vara den sämsta bloggaren ever.... har inte alls haft lust med bloggen och sen tycker jag inte om att berätta om mitt liv och mina barn och min tråkiga vardag för en speciell person som jag vet att hon läser min blogg,Men hon är inte intresserad av att ha något med familjen Norman,Siden att göra!!Och då förstår jag inte varför du skall komma in här och läsa det jag skriver????

Nä ge sjutton med det och roa dig med din familj istället!!!!!!



Usch nu blev det så deppipigt inlägg igen!!!

Kommentarer
Postat av: Synnöve

Tycker du gör helt rätt när du fräser ifrån.

Sånt där är inte skoj alls.

Men bry dig inte. Ödsla inte energi på sånt. Lägg den på de du vet bryr sig.

Kramen igen.

2010-05-21 @ 02:30:39
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0