Till min son.

Krama mig ofta


Krama mig ofta så blir jag glad och trygg,
låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg.
Stå fast, ni som är vuxna, trots mina prövningar och test,
för även om jag klagar är ni ändå bäst.
Visa mig i handling vad respekt är för någonting,
lär mig se det vackra i världen runt omkring.
Tala om att jag duger just precis som jag är,
och låt mig höra ofta att jag är er väldigt kär.
Låt vårt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor.
och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor!!!


En son 

Från livets första steg
han testar vad han får.
Han skrapar sina knän
och torkar bort en tår.

Men barkbåten han gjort
förs ut på öppet hav
när sonen ska bli man
och möta nya krav.

Hans pojkrum blir nu tomt.
För söner är ett lån.
Och ständig närkontakt
byts ut mot telefon.

Men trots att åren går
och han blir stora karln
förblir han alltid son
och älskad som ett barn.

Grattis Alex på din 23års dag! Hoppas att du fick en bra dag! Jag älskar dig som bara den!

Men herregud var har åren tagit vägen?Även om denna dag är i glädjens tecken så är det ändå 23år sedan min älskade pappa dog!

Grattis till dig min son och Vila i frid min älskade pappa John!

Alexander Coldone Norman


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Instämmer i gratulationerna till Alexander.

Hurra för dig :D



Sorgen är tung fast det är länge sen. Men du har honom i ditt hjärta Millan.

Kramen.

2010-05-02 @ 21:51:36
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0