50år och nästan inget hår.........

Min man har fyllt jämt!! Kvinnors ålder skall man ju inte prata om men killarnas ålder får man nämna!

Thomas fyllde 50år den 19 Okt. Jag satt och funderade en dag på våran tid tillsammans,och herregudarna vi har varit i hop sedan ja en massa år,jag tror att det är nästan?? Nu måste jag räkna....................

kan det vara sedan 1986-2011 jag får det till 25år!!! Och sen så var vi ihop 1år fast då var jag en fin flicka på 14år och Thomas var 18år,men då höll det endast ett år!!!

Kan inte fatta att vi har lyckats att vara tillsammans så många år,men vi har som många andra också haft kriser och många motgångar!
Och med tanke på att vi har gått igenom så mycket skit dom sista åren så är det på något sett att man flätas samman! Men vi har inget passionerat förhållande längre,jag menar så där som man är dom första åren av ett förhållande utan jag tror att har man varit ihop så här många år så blir man nog mera som dom bästa vännerna?



Jag vet att folk som man träffat tex ute och som frågar om barn och man och jag berättar att jag har fyra barn!då är det många gånger som jag får frågan om det är samma pappa till barnen? Men jag vet inte om det inte är så vanligt eller?


Nu är han en gubbe ialla fall så nu är det nog dagar räknade innan man blir utbytt,med tanke på gubbsjuke åldern som Thomas har trätt in i!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0