Barcelona

Thomas valde när han fyllde år att fly fältet! Han var inte sugen på att ha någon fest utan han ville fira med våra två bästa vänner Tommy och Sussie.

Vi åkte till Barcelona för i fem dagar strosa runt,äta gott och handla och ev sola!

Men herregudarna allt blev faktiskt tvärtom:  Vi strosade verkligen så vi var slut på kvällarna,svin kallt dom tre första dagarna,äta gott vet jag inte men herregud hur fasiken dyrt var det inte?? Inte ens roligt att äta upp ca 6000kr på 5dagar! Och då var det inte någon lyxmat vi åt!

Handla kunde vi inte göra för vi åt upp alla pengarna!! Men sen så tyckte jag verkligen om Barcelona och tycker att det är en jätte mysig stad,rent som bara den och sen såååå många vackra kyrkor,och byggnader!!!

Jag rekommenderar verkligen att åka dit men försöka leta matställen som ligger lite längre bort en just i centrum!

Nu är det något år kvar men då skall min goaste vän få bestämma var vi skall åka till för land! Thomas,jag och Sussie och Tommy har nu nästan varje år något att se fram i mot!!!

För hur tråkigt allt kan bli så har vi det riktigt roligt tillsammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0