Skyddsängel

En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa eller att inget hemskt ska hända dig.

Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss!



[EN+SKYDDSÄNGEL.jpg]

Tror ni att alla har en skyddsängel?
Jag vet att Alida har en ialla fall! med alla olyckor som hon har varit med om och klarat sig!


Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Så fint...jag tror på skyddsänglar. Har några gånger varit hos spå-stunder och då har jag fått beskrivna några "personer" som vakar över mig. Ibland hamnar man i situationer där man inte kan låta bli att tro på något annat än en "högre makt" som räddat en.

Postat av: Sandra

Jag vill tro att alla har sin skyddsängel

2011-04-04 @ 20:23:25
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0