Betapet

Tänk vad man fastnar för vissa saer snabbt?Just nu så sitter vi nästan varje dag på nätet och spelar Alfapet,men på nätet så heter det Betapet.
Jag hade ett sådant spel när jag var liten och det andvände jag mycket flitigt!

Men nu kan man spela på nätet och det är roligt att man kan spela med kompisar boende i Kallhäll och jag sitter i Bålsta!
Kul sätt att kunna träffas en stund på kvällen även om man inte orkar åka och träffas....kanske lite os-socialt men vad gör man när ingen orkar åka på kvällen utan att man bara träffas på helgerna?

Jag vill ialla fall rekomendera att gå in och prova spela,jag lovar att timmarna försvinner snabbt!

BETAPET 


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Hallå i stugan.

Allt bra här?

Det är bra.

Själv sitter jag och huttrar lite. Det är höstkänning på morgon. 4,9 plus ute... Helt sant :))



Har inte provat det där spelet. Men skulle kanske göra det.

Ha en skön dag nu.

Hör av dig snart.

Hälsa.

kram Synnöve.

2011-08-11 @ 06:10:24
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0