Tallinn

Jag och Thomas åker till Tallin med Baltic Queen en båt som jag äldrig åkt med förut!Två nätter och en hel dag att ströva omkring i Tallin!
Vi har inte haft någon semester i år så vi hade planerat att åka till Danmark för att titta in i deras underbara inredningsbutiker!Men vi bestämde att vi inte skulle göra det i år på grund av att ungarna varit borta en hel del i sommar och ingen kunde passa hundarna!

Men nu så jobbade Angelica så bra så hon är hemma med min älsklingar!

Skönt att komma iväg och se någon annan vägg,för det är ett tag sedan jag var iväg och sov borta en natt!


Kommentarer
Postat av: Synnöve

Vi sitter lite i samma sits. Här har det bara jobbats och jobbats. Så vi planlägger en tur vi med. Men vart får vi se.

Ha det gott på turen nu.

Kram Synnöve.

2011-08-11 @ 06:57:56
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0