Begravning

Har för några timmar sedan kommit hem ifrån en begravning i Kallhäll.Begravningen var så otroligt vacker med både orgel och gitarr och en massa fina sånger!
Otroligt vackra blommor och en fantastiskt präst,kyrkan vad fylld med en massa släkt och en massa vänner.Dom flesta var killar som jag har känt enda sen dom var små killar,så det var så otroligt roligt att se alla vänner i kostymer.
Killgänget har hållit i hop sen dom gick i klass2 ialla fall många av dom!

Sen var det gravsättning i Barkaby kyrka och det var både riktigt hemsk och även mycket vackert,sen blev det minnesstund hemma oss .... mamma men jag och Angelica valde att åka hem,tyckte att hon skulle ha ca 50personer på mat i en liten lgh så då kanske det var skönt att slippa några!

Sitter just nu med en sprängande huvudvärk och känner mig otroligt lessen!Men solen kom fram idag och det var bara för... ville att vi skulle ha en fantastisk dag!



Hans resa har bara börjat

Tänk Er inte honom som någon som givit sig av
Hans resa har bara börjat.
Vi lever många liv.
Och det på jorden är bara ett
Tänk Er att han vilar från sorger och tårar
På en plats fylld av värme och trygghet
Där man inte räknar dagar eller år.

Tänk Er hur han önskar att ni visste
Att inget utom Er sorg kan dö.
Och tänk Er honom levande I hjärtat
På dem han vidrört.
För ingenting älskat kan någonsin gå förlorat
Och han var oändligt älskad!

E. Brenneman

Jag hoppas att du fann det du letade efter.
R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0