Så förbaskat avundsjuk......

Ja det måste jag erkänna att det är jag!Även om det inte finns någon annan som jag verkligen unnar att komma i väg ifrån dårhuset Ängelen! Internt skämt så jag menar inte något med det....glöm!
I alla fall så är det Alexander min son och hans flickvän som sitter på Thai air just nu på väg till Thailand!!

Tänk er tre hela veckor som dom skall sola,bada,dricka en massa drinkar eller varför inte singha öl,bli masserade,handla en massa underbara saker,och framför allt äta den underbara maten!!!!

Vi har haft ett djävligt år 2010 och inte började det bättre 2011!Men nu Alex har det förhoppningsvis vänt så din resan och resten av 2011 kommer bli ett toppen år!!!!
Jag känner på mig det ialla fall även ifall jag inte tror på det!!!!

Men jag önskar er en underbar semester både Jossan och min älskade son Alex!

Avund är ett gift. Men i likhet med ett antal andra gifter kan den också ha en stimulerande effekt.

Avundet tar aldrig ledigt.

Avundsjukan går upp tidigt.

Avundsjuka är en förolämpning mot en själv.




Jag avundsjuk? Nä vem kan tro något sådant om mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0