Kul



 
 


Du behöver ett brustablettsrör, vita papper, spraylim (eller tejp) och godis.

Muntra upp din käre vän eller kollega som ligger hemma sjuk genom att skicka lite “medicin”.

Mät rörets längd och klipp ut ett längre bit papper. Det är enklare att skriva innan du spraylimmar på papperet på röret. Lek gärna med texten så att den påminner om vanlig medicins beskrivning

Hittade denna ide på en sidan som heter Glädjespridaren och den är postens sida tror jag?Men kika in där för det fanns ganska många ideer!

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Sån kul ide! Jag brukar pyssla mina egna treo-rör så dom blir lite roligare bla men att ge bort så här har jag inte tänkt på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0