Pyssel

Just nu känner jag att jag vill göra så mycket men har inte riktigt den orken!Blädrar en massa i olika pyssel tidningar för lite insperation.
Hittar en massa som jag är sugen på att göra bara orken fanns där!

Men jag har faktiskt på börjat ett pyssel, och det är att stämpla olika ordspråk/ord/bilder på Linne tyg och fransa alla kanter.
Köpte linne tyg på ikea för dom är billiga per meter,ca 55kr metern och ivåran tyg butik skulle dom ha 199kr metern.
Det är väll mycket bättre kvalitet kanske?

Stämplar och färg,shabloner har jag så det var bara att sätta igång.







LITE UTAV DOM SAKERNA SOM JAG HAR GJORT DENNA VECKA!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 13:44:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0